vrijdag 20 januari 2012

Het keukenteam heeft voor ons vanavond klaar gemaakt.....

Een fijne kippenbouillon

Gekookte aardappelen met rode kool en worst

Speculooscreme


Het avondprogramma

Is uiteraard...... DEN BONTEAVOND !!!!!!!!

Gaan uiteraard proberen van nog enkele foto's te posten
van ondermeer K3 met de Franky....???????


Krijgen ook nog bezoek van Tom Dice, Marco Borsato,
Frans Bauer, Laura Lynn, Shakira en nog vele andere.

Foto's volgen uiteraard.......


Hadice


SAM GOORIS

 
Shakira


                                                                                 
                                                                                                    

Dit zijn al enkele van de internationale sterren........


Voor de thuisblijvers

De verwachte aankomsttijd in Brasschaat is 20h00

4 opmerkingen:

  1. Brigitte, Charlotte, Arnaud en Tibaud20 januari 2012 om 21:05

    Dag Au-wers,

    Den bontenavond zag er superleuk uit!
    Wij vallen vooral voor de Franky !!!
    Nog veel plezier en geniet van jullie laatste auwerse uurtjes!

    Tot morgen en wees voorzichtig xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gisterenavond thuis gekomen na een heerlijke,zonnige en toffe ski-vakantie met de Rotonde. Het was voor mij de eerste keer maar ...had dit nooit gedacht...ik ben een toffe ervaring rijker dat zeker voor herhaling vatbaar is. 'k dacht gisterenavond om snel in mijn bedje te stappen maar om 1.00 uur 's nachts was ik nog aan het vertellen en geloof me in mijn huisje is aardig wat afgelachen :) Dus lieve mensen ...bedankt dat ik mocht meegaan, ga jullie missen ...hopelijk zie ik jullie snel terug. Groetjes aan iedereen
    De kleinste ski-pester van de hoop :)
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een hele dag "alles op 't gemakske" begin ik een klein beetje te recupereren van een hele toffe week! Ben blij dat ik er bij mocht zijn. Bedankt dat jullie er allemaal een fantastische ervaring van hebben gemaakt!
    Lieve groetjes,
    Ankie
    en ik zeg het nog eens: IK HEB ER NIETS MEE TE MAKEN en HET IS GEKRUIST, ZEG IK JE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gekruist of niet gekruist, met lepels is het niet gemakkelijker.
    Heb ook net een heel leuke week en fijne ervaring achter de rug,
    Bedankt aan IEDEREEN,
    Christian

    BeantwoordenVerwijderen