zondag 12 januari 2014

Beelden van de dag





3 opmerkingen:

  1. hallo oe is het daar wij zijn goed aan het schuren atele
    gisel kom snel terug want steven mist jouw
    maak nog veel fotos zo dat we hier goed meevolgen
    hier is het ook goed!!! groetjes van ons allemaal: steven & stevenr
    prissy & dorien & rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaba lieve langlaufers, skieers en wandelaars... hoe gaat het daar? Ik mis jullie enorm, maar langs de andere kant, mag ik nog eens lekker hier in mijn vertrouwelijke stekkie werken, olee en yehaa dus blijf gerust deze week nog maar daar en dan zie ik jullie graag volgende week terug. Nog heel veel plezier, goed lachen, dansen, sporten en vooral genieten. Heel veel groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sneeuw is er niet percies,maar ik weet dat jullie je zonder sneeuw ook wel gaan amuzeren.Geniet ervan en wees voorzichtig. Zorg goed voor mijn zuske he mannen.

    BeantwoordenVerwijderen